Strona główna

Bookmark and Share

(2008-04-23)

Dorota Piskor

Komentarze: (zobacz artykuły)

 

Data dodania: 2008-05-12 (Nieziemski klimat...)
cytuję z http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,48724,5170415.html "Do kogo adresowane są billboardy? - To człowiek z dużego miasta, po trzydziestce, który poszukuje czegoś w życiu, jest ambitny, jest nonkonformistą - opisuje Krawczyk. Według miejskich marketingowców mieszkańcom stolicy szukającym sposobu na spędzenie wolnego weekendu znudził się już Kraków i szukają miejsca o podobnym klimacie, takiego jak Lublin." Czyli co, wychodzi na to, że biuro marketingu miasta chce zrobić z Lublina drugi Kraków? (zatłoczony zresztą i załadowany obsikującymi sukiennice turystami po brzegi) A może lepiej by było po prostu stworzyć własną jakość, zamiast próbować stać się tańszym zamiennikiem stolicy małopolski.